یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی

چه زیباست اندوه تو

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶ ب.ظ

سلام علیکم 

یادته نوشتم احساس ازدواج بهم دست داد؟ :))))) 

اومدم بنویسم من خیلی زحمت کشیدما

که عین همه باشم 

نرمال باشم عاشق بشم و زن یکی بشم‌

ولی نشد 

نشد و فکر نمیکردم که نتونم

ولی نتونستم 

حالا اینکه کی کیو ول کرد! کی اول رفت مهم نیس! اگه هست باید بگم اون گفت دیگه نمیتونم و رفت

دیگه سعی میکنم احساس الکی پیدا نکنم

ولی به قول اون عزیز: اگه عاشق پیشه باشی بازم عاشق میشی

خبر خوب اینکه دیگه هیچ مانعی برای مهاجرتم نیس

و میتونم بالها رو با فراغغغغغغ باز کنم و برم که برم از این جا

و دیگه نباشم در وطن خویش غریب

برم تو غربت، غریب باشم

ولی تو که غریبه نیسی حس میکنم حداقل تا چند وقتی دیگه عشقدونیم خالی بمونه و این غمگینم میکنه! این جون نداشتن برای عشق ورزی! 

ولی جمع میکنم خودمو

و در نهایت 

آرین 

آرین

آرین

دوستت دارم تا بی نهایت 

تو پاداش صبر منی 

 

  • sid

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی