یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی

آیدا در آینه

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ق.ظ

به شوخی میگم موهامو به خاطر شکست عشقی های متوالیم کوتاه کردم و‌ میخندم ولی پس ذهنم اون دخترک دل نازک یادش میاد که موهاش بین انگشتای پ بود و اون داشت میگفت موهات نعمت الهیه یا میم که همیشه عاشق موهای بلندم بود یا واو که دوست نداشت موهامو کوتاه کنم یا سین که میگفت من اولین چیزی که بعد دیدنت به چشمم اومد موهات بود

ولی من نه از سر لج نه از شکست عشقی بلکه به خاطر خستگی از رسیدن به موی بلند کوتاهشون کردم

اینجوری چهره‌م خیلی مصمم تر و قوی‌تر به نظر میاد 

در بیست و چهار سالگی به جز قشنگی و ملاحت دوست دارم خیر سرم یکمی ابهتم داشته باشم

هرچند ابهتم زیر روسری خیلی فرقی نکرده :))

ولی یه روزی شاید یه جایی بودم که موهام ممنوع نبود اونوقت احتمالا بازم همین کارو بکنم

اما در حال حاضر با موهایی که به زور تا سر شونه هام میرسه

و ابروهایی که پهن‌تر از همیشه ست

و چشمایی که براقتر از همیشه‌ست از ظاهرم راضیم

از آیدای توی آینه راضیم

ازش متشکرم

و میخوام بهش بگم تو روزای سیاه و ترسناکی رو گذروندی دختر

دمت گرم

دلت گرم

  • sid

نظرات  (۲)

  • فیکوس لیراتا
  • موی کوتاه واقعا زیباتر‌ه 

    و خیلی شیک تر میکنه آدمو

    پاسخ:
    آره واقعا همینطوره
  • شهـــ ـــرزاد
  • دمت گررررم 💪

    پاسخ:
    قلب :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی