یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی

حالم خریدنی‌ست

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۳ ب.ظ

حوالی پنجره زیر نور عصرگاهی بی جون خورشید در حال گوش کردن به بهترین موزیکایی که هست و من دوسشون دارم در حال مزمزه کردن قهوه و نگاه نگران به کتابی که فردا میخواد بیچارم کنه دلتنگ میشم

برای همین لحظه ی آروم و تکرار نشدنی از همین حالا دلتنگ میشم! برای این موجود بیست و دو سال و خوردی ای که نگران امتحان فرداشه و ناراحت تموم شدن بخش مورد علاقش دلتنگ میشم

برای این موسیقی ناب که جوونیم باهاش میرقصه و میره تا دورها و دورها 

برای این هوای شرجی و گرم و دوست داشتنی

برای این آفتاب کم جون

برای این قهوه 

برای لحظه هایی که رفتن و نرفتن برای آدمایی که میرن و میان 

برای صدای هواپیمایی که داره از نزدیکای خونه ی من رد میشه

و برای خونه ی من توی بیست و دو سال و خوردگی دلم از همین الان تنگ میشه


  • sid

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی