یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی

سنیوریتا نترس از عاشق شدن بیا اون با من!

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۵۴ ق.ظ

عشق! بنفش میگفت زندگی با عشق یه آرزوعه که لازمه ش اتوپیاست! بهش گفتم من میخوام شانسمو برای عشق امتحان کنم! گفت اگه بگم تو رو چه به این حرفا ناراحت میشی؟

گفتم نه! نشدمم :) فقط یه حقیقت گنده کوبیده شد تو صورتم

من نه تجربه ش کردم و نه امیدی به تجربه کردنش دارم.

 طبق آخرین مشاورات خانوادگی بهتره که مجرد به یه کشور دیگه مهاجرت کنم

و خب میدونی چیه... این بهترین ایده ایه که در حال حاضر دارم

چون اونی که بتونه یه رابطه رو هندل کنه و ازش لذت ببره من نیستم :)) تنهایی برای من ایده آله

اینکه مجبور نباشم کسی رو وارد خلوتم کنم 

حالا برای بقیه جنبه هاش بعدا یه فکری میکنم!!

پ ن: مثلا همون جنبه ی جنسیش :/

پ پ ن: برا پیری و کوری هم باید یه فکری بکنم!!

پ پ پ ن: ازدواجم چیز خوبیه ها! چقدر فایده داره

پ پ پ پ ن: ازدواجی که هدفش این چیزایی که گفتم باشه درسته؟!

پ پ پ پ پ ن: عنوان هیچ ربطی نداره به متن! :)))

  • sid

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی