یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی

غر نزنم چه کنم؟!

جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ب.ظ

صبح جمعه ای که فرداش امتحان داشته باشی از آب بینی بز بی ارزشتره! لحظه لحظه خوابت کوفتت میشه :/

آخه خیلی آدمای خوشگلی هستین که تا یه روز مونده به عید ما رو میکشونین بیمارستان بعد امتحانم میگیرین؟ خیلی خوش چسین لب خزینه هم میشینین؟!

خلاصه که تف و لعنت و هرچی که تو فکرشو میکنی بر اینها باد 

همسایه پایینیم اگه آهنگ مزخرف و مستهجن عالیجناب عشششششق رو نذاره اول صبی مثلا باعث میشه صبح جمعه قشنگتر باشه و خب اون نمیتونه این کارو نکنه! و من باید عذاب بکشم وقتی این مرتیکه ی لات فالش میگه عالیجناااااب عششششخ

مرده شور هرچی عشخه رو ببره خب :/ اینا گشنگی نکشیدن عاشقی یادشون بره 

آها راستی چقدرم گشنمه :( ننه جون میدونم که خیلی عوضی بازیه ولی دم دمای ظهر خیلی یادت میکنم

و خب اینه صپ جمعه ما

تازه کمردرد و انتظار برای پریود رو هم بهش اضافه کن تا بیشتر دلت برام بسوزه

پ ن: نمیدونم کجای راهو اشتباه رفتم که عین میاد میگه من پنجشنبه جا ندارم بیام خونه ت؟!!! ولی خب از خودم که راضیم وقتی بهش میگم نخیر به هیچ وجه و بعدم ریلکس خدافظی میکنم در حالیکه خیلی دارم حرص میخورم و تمایل دارم تا میخوره فحشش بدم :/

پ پ ن: کاشکی این ساعت برناردو من داشتم به خدا! اه اه اه چرا ندارمممم چراااااا :))

پ پ پ ن: منو تحمل کن اگه حتی تحمل کردنش سخته!

پ پ پ پ ن: آهنگ خوب خوب معرفی کنم؟ میکنم :) آهنگ تو از گروه عربی اقصا الوسط صدای بهشت میده


  • ۹۷/۱۲/۲۴
  • sid

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی