یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی

آسمان مست

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰ ق.ظ

علی میگه چقد تو بی معرفتی چرا به من زنگ نمیزنی 

بعد از مدتها بدون اوردن بهونه میگم افسردگی بهم اجازه نمیده علی جان

و علی خوب منو درک میکنه و دیگه ازم ناراحت نیست 

کمی حرف میزنه از پایتخت و بدی هاش میگه از سیگار و مشروب و اعتیادشون میگه از تفریحای به درد نخور میگه از شلوغی و کثیفی میگه و من ته صدای بهونه گیرش دلتنگی این پسر کوچولوی گنده رو حس میکنم

بر خلاف حال و روزم میگم و میخندم و سعی میکنم حداقل اون کمی حالش عوض شه

آخه جگر گوشه ی منه 

ازش ناراحتم خیلی ناراحتم ولی جگرگوشه بودن شوخی نیست

ف اون روز بهم گفت تو‌ گوشه ی جگر منی و من چون میدونم الکی حرف نمیزنه خیلی ذوق کردم. یه ابراز علاقه ی خوب شنیدم 

علی هم گوشه ی جگر منه 

از همون روزای اولی که اومد با اون کله ی کوچیکش با اون چشمای معصومش همون چشمایی که بعد گریه منو به خاک سیاه میشونه

از همون روزا علی گوشه ی جگرم جا گرفت :)

علی اگه بره ازینجا گوشه ی جگرم زخم میشه، خون میاد 

برق دو ساعتی هست رفته بعد از اون طوفان نوح! صدای وحشتناک آسمون منو یاد دفعه ی قبل انداخت که میم دلداریم میداد

خلاصه آسمون حسابی مست شده میباره و داد و فریاد میکنه سیاه مستیش ما رو ترسوند 

ولی سکوت و تاریکی و موسیقی فضای خوبی ایجاد کرده هوام خوب شده

به قول رفیقمون هوا سوپر شده

میریم لذت ببریم جای شما 

یاد شمام هستما

شمایی که این روزای سخت رو میخونی و همراهی

 

  • sid

نظرات  (۱)

منم بی حالی بهم اجازه کامنت گذاشتن نمیده ولی میخواستم کلا در همه موارد باهات همدردی کنم و بگم تنها نیستی منم همینجوریم، الان دیگه رفتم تو فاز بیخیالی و با خودم خوشم تو رویاهام ، به توام پیشنهاد میدم خیلی به واقعیت ادما دل نبند ، البته میدونم که خودت میدونی فقط خواستم یه چیزی بگم :/ ... چی شد ، بیخیال

پاسخ:
خوب نیست که تنها نیستم
افسردگی مرض مسری شده تو اینجا
امیدوارم تموم شه، حتما میشه (قلب)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی