یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی
آخرین مطالب

رفت

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ق.ظ

میم رفت

محمد، اولین عشق من اولین رابطه ی جدی من تو این شهر و بهترین دوست و همدمم توی این سالها از این شهر رفت

بدون اینکه بهم بگه رفت

بدون اینکه آماده م کنه رفت

رفت

رفت

رفت

حالا من چیکار کنم؟! مثل بابام بود

بابایی که بندر داشتم رفت

بی کس تر شدم...

رفت

رفت

دیگه واقعا رفت 

  • sid

نظرات  (۱)

چرا عشقای اول بیشتر اوقات شبیه بابای آدمن ؟

نمیدونم باید چه کار کرد ، من که سرگردون موندم، ولی بعضی موقع ها با خودم فکر میکنم هنوز هست یا بعضی موقعا فکر میکنم نرفته اینطوری آروم تر میشم ...

پاسخ:
نمیدونم
اما میدونم من و تو خوش شانس بودیم که این حسو داریم
خاطره ش تا ابد میمونه و خوب میمونه 
امیدوارم غم جفتمون کمتر شه
و امیدوارم حال جفتشون خوب باشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی