یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی
آخرین مطالب

بطلان

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۳ ب.ظ

طعم تلخ و ترش چایی رو مزه مزه میکنم

از پنجره ی کثیف کافه به ماشینایی که میرن و میان نگاه میکنم و فکر، فکر، فکر

به روزهای گذشته

ساعت ها و دقیقه ها و ثانیه ها

به آدم ها به نگاه ها به دروغ ها

به همه چی فکر میکنم

به همه‌ی چیزایی که از سر گذروندم

به دردها تپشها و اشکها

و راستش تهش به بیهودگی

به بطالت تموم اون لحظات و احساسات با یه خشم و بغض توام با آرامش و لبخند 

فکر میکنم

به صندلی خالی روبروم نگاه میکنم 

به جایی که ترجیح دادم امروز خالی بمونه که شاید امروز روز من و خودم باشه 

فردا روز دیگری‌ست آخه

یه آدم جدید

دروغ و احساس و نگاه جدید!

  • sid

نظرات  (۲)

Aydaye aziz! bayad begam ke in shabhayii ke lam midam o laptop ro baghal mikonam o chavooshi ghoosh midam o webet ro mikhonam,to doo sale akhir jozve lezzatbakhshtarin shabhame!va hamintor aroom tarin o bi daghdaghe tarin!
ghahi boland mikhandam:)))))
va nemishod behet nagham ke cheghadr halamo khoob mikoni....mersi azat!
delam mikhast az nazdik bahat ashna mishodam o doostam mishodi:)
hatman migi ajab dokhtare javgiri:))))))))) vali hessam haghighiye! 
ajab donyayie kholase!!


mersi ke hasti va minevisi.har chand kam!
Doostet daram:)))))) hamishe benevis lotfan.
hamishe khoob bashi dokhtar

bebakhsh fingilish neveshtam.
پاسخ:
مهسا :))
نمیدونی چقدر خوشحال شدم از نظرت
یه لبخند گنده ی واقعی رو لبمه از اینکه انقدر از نوشته هام خوشت اومده :)
قلبمم تند میزنه :) 
مرسی مرسی و مرسی 
و قلب و بوس و بغل!
منم لبخندگنده رولبم اومدباجوابت:)میدونستم حسم منتقل میشه حتی باچندتاحرف:)
خوشحالم تونستم خوش حالت کنم:))))
خوب باشی:)بوس:*
پاسخ:
مرسی که خوبی رو منتقل میکنی
و مرسی که دوست داری خوب باشم
منم دوست دارم خوبترین باشی مهسای نازنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی