یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی

نودهشتیا

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۲۶ ق.ظ

سلام از ۹۸ 

حال شما؟!

والا ۹۸ منو یاد نودهشتیا میندازه! یه زمان خونه ی دومم بود؛ از خیلی قبلتر از عضویتم که اونجاها کتاب دانلود میکردم و میخوندم اون سایت برام جذاب بود ولی از انجمنش سر در نمیوردم!

ینی از عضو شدن تو هر جای اینترنت میترسیدم! به لطف آموزه های خانواده و مدرسه فقط منتظر یه مکان ناامن و ترسناک بودم که گول بخورم و به غارت برم 

تا اینکه بالاخره اول سال نود و یک تصمیم گرفتم و عضو شدم :) و طی مدت بسیار کوتاهی کاربر حرفه ای شدم و دو سه تا دوست پیدا کردم 

اما عزیزترین قسمت اون سایت برای من پیدا کردن بنفش و بقیه ی بچه های کاکتوس بود!یه وقتایی میگم چقدر خوش شانس بودم که از نام کاربری بنفش خوشم اومد و ولش نکردم

ما دو سالی رو تو اون سایت کیف کردیم تا روزی که خبر فوت ادمینش محمد عزیز رو بهمون دادن و بعدم به مرور، از هم پاشیدن اون خونواده بزرگ و دوست داشتنی جلوی چشممون! مثل هر چیز خوبی که یه روزی تموم میشه 

روزایی که من به امید بچه های سایت از مدرسه میومدم خونه و‌ میشستم پای کامپیوتر و ساعت ها لذت هم صحبتی و چیزای نو رو میبردم هم تموم شد. بی رحمانه ست ولی بازم من خوش شانس بودم :)) 

خلاصه که نودهشت برای من عدد خیلی مقدسیه

سالش مبارک 

پ ن: تعطیلات و‌ خوش گذرونی های عید امروز برای من تقریبا تموم شد :( بقیشو تو خونه ایم


  • sid

نظرات  (۱)

  • شهـــ ـــرزاد
  • مبااارک باشه سال نوت [بوس و اینا]
    الان اتفاقا داشتم فکر می‌کردم اگه امسال دکتری قبول بشم، بهمون می‌گن ورودی نودهشتیا :)))
    پاسخ:
    بوس و بغل مکرر شهرزاد خانوم
    خدا بکند که قبول شی و کلی با وروردیت حال کنی :)) نودهشتیا عالیه 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی