یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی
آخرین مطالب

ای بابا ما به آمریکا فحش دادیم در حالیکه آمریکایی زیاد اینوراست :))

ببینین بچه ها ما همه باهم دوستیم :))))) منظور من سیاست های غلط دو کشور در روابط دیپلماتیک (پرهایم! اولین بار بود مینوشتمش!!) بود!

وگرنه که به همین خر و پف مادربزرگم که بیخ گوشمه که واقعا الان برام عزیزه قسم که من خودمم خیلی روزا میگم مگه من چه خاری داشتم که آمریکا دنیا نیومدم :)) رویایی آمریکایی در ما به قوت خودش باقیه 

ما فقط از سر حسادت و بدبختی یه لگدی به طرف برنده میزنیم وگرنه کی گفته تو این بازی بازنده ها باشرفن؟ 

اتفاقا همه بی شرفن :) 

البته من و تو که نه اونایی که بازی میکننو میگم

خلاصه که به همین کش و کش صدای دستای مادربزرگم در کیفش به دنبال قرص در تاریکی مطلق قسم منم تشنه ی غربم!

و به همین صدای ناشی از بازی دادن دندان مصنوعی در دهانش :))))) همینجوری الکی قسم

ولی جدی من نمیدونستم شما خارجیام ازین چیزا میخونین من خارج باشم اصن ازین چیزا نمیخونم :))) فقط وبلاگ فاخر و شاخ و فعال مدنی و ادبی و به خصوص «قدمت دار» و این چیزا :) والا!

 

 

  • sid

نظرات  (۱)

  • شهـــ ـــرزاد
  • از اینجا تا کاخ سفید پرانتز :))))))))))

    پاسخ:
    به همین سوی چراغ :)))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی