یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی
آخرین مطالب

معده ایز بک

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۵ ق.ظ

معده! هوی معده با توام

امشب داری پدر منو سر هیچ و پوچ درمیاری یه برگر و چار تا جمله ناراحت کننده که انقد هوچی بازی نداره بچه

دو تا پنتوپرازول ناقابل بهت هدیه نکردم که اینجوری دهنمو سرویس کنی که

احمق

خب بیخیال این کار خودشو میکنه

سلام و عرض ادب 

حالم بهتره! معده با تو نبودم! بقیه حالتامو گفتم

بله حالم بهتره و احساساتم تحت کنترله 

روز سخت و جانکاهی در پیش دارم و تا الان که ساعت سه و سی و هفت دقیقه ی صبحه چشم رو هم نذاشتم

گفتم کمی اینجا بنویسم تا از تشویشم کم بشه و شاید خواب با چشمام آشتی کنه

کتابی که جدیدا دارم میخونم و البته نه خیلی جدید چون کند پیش میرم و بینش سری به بقیه کتابامم میزنم! چی داشتم میگفتم اصلا! اسم کتاب کوتوله ست

و خب راستشو بخوای قرار بود ما از کوتوله بدمون بیاد و با عقایدش مخالف باشیم ولی باورت نمیشه که این کوتوله چه نابغه ایه حالا قراره این کوتوله پادشاه بشه و من تا سر جنگ خوندمش

حالا بعد جنگ همه چی قراره وحشیانه تر شه که خب اگه کتاب خوبی بود و نصفه ولش نکردم میام برات میگم‌

گفتم نصفه یاد مرشد و مارگاریتا افتادم و اون همه جذابیتی که داشت و یهو انقدر برام نچسب شد که الان جلدشم نمیتونم تحمل کنم!!! آره دیگه مثه آدما! ه همیشه شبیه من بود تو این مورد 

یه وقتایی به حد مرگ از یکی بدمون میاد و بعد یه مدت عاشقش میشیم و گاهی بالعکس این اسمش عدم ثباته و اصنم چیز خوبی نیست ولی وقتی وجود داره دیگه نمیشه چشم پوشید

میتونیم کم کم روش کار کنیم تا به مرحله ای برسیم که از همه فقط متنفر باشیم و هیچوقت از هیشکی خوشمون نیاد :)))

جهان فاسد مردم را بریز دور و در این دوری به عطر نافه ی خود خو کن داداش

خب من برم اگه معده بذاره بخوابم

شب بخیر 

 

  • sid

نظرات  (۲)

  • شهـــ ـــرزاد
  • عرض سلام و ادب و احترام،

    فقط راهکاری که برای عدم ثبات ارائه دادی :)))

    پاسخ:
    :)) باور کن دارم به همونجا میرسم
    به ثبات!!!
  • شهـــ ـــرزاد
  • کلا قطع رابطه جوابه :)))

    پاسخ:
    صد درصد!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی