یک جنین بیست و چند ساله

بایگانی
آخرین مطالب

به بهانه ی تولد

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۵۴ ق.ظ

اوضاع از آخرین پست اینجا کمی عوض شده

بهتر شده قابل تحمل شده و بوی بهبود میاد :)

من امشب بیست و سه سالگی رو تموم میکنم و وارد سال بیست و چهارم زندگی نمیدونم چندمم میشم 

جهان رو نشناختم

خودم رو‌ نشناختم

دیگران رو نشناختم و  در حبابی از سردرگمی شناورم

نمیدونم که میخوام بشناسم یا نه

امسال تولدم رو با آدمای جدید جشن گرفتم آدمایی که پارسال حتی به اسم نمیشناختم و از این بابت از خودم ممنونم 

همینکه گذر کردم میتونه نشونی از آبادی باشه

برای آرزوی تولد من از خدا آرامش بابا رو‌ خواستم

آرامش ف و ز و ح و ع  و واو و ه رو مخصوص خواستم 

مادرمو خواستم

برای خودم بصیرت خواستم بی طرفی و عشق به خود! برای خودم رضایت خواستم

برای خودم زندگی کردن خواستم و دوست داشتن 

چون میدونی که دوست نداشتن مال مرده هاست و من نمیخوام زنده ی مرده باشم یا رومی روم یا زنگی زنگ

برای این جهان پایان خواستم ولی!

تولد چیز عجیبیه

غم انگیزترین جشنیه که آدم میگیره و من هر سال درگیر این غم حجیمم

حالا چند ساعتی از اولین روز سال بعدی زندگیم میگذزه

و راستش نه 

فکر نمیکردم امروزم این شکلی باشه و یاد گرفتم دیگه فکری نکنم در مورد آینده ی بعید...

و خلاصه گذشت یک سال دیگه از پروژه ی سالمندی و بیهودگی یک انسان ناچیز مبارک.

  • sid

نظرات  (۲)

تولدت مبارک.

پروژه ی سالمندی و بیهودگی یک انسان ناچیز؟ فکر نمیکنم!

شما چند ساعت بعد از تولدتون در عمق زندگیتون و جهان تأمل میکنین... 

 

"ای برادر تو همه اندیشه ای/ ما بقیّت استخوان و ریشه ای"

 

تولدت مبارک، دوست من!

 

پاسخ:
مرسی ازت :)
کاش :)
  • شهـــ ـــرزاد
  • تولدت مباااااااارک 🌹 برات آرامش و شادی روزافزون آرزو می‌کنم 🤗

    پاسخ:
    مرسی شهرزاد جان من :) منم برای تو چیزای خوب آرزو میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی